fbpx

Szkolenia
i warsztaty

W ciągu ostatnich dwóch lat spędziłem na scenie ponad 650 godzin, prowadząc szkolenia i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich i treningu mentalnego. Głównym atutem tych szkoleń jest silne zaangażowanie uczestników w proces zmian. Prezentacja i teoria to jedno. Ważniejsze są jednak moduły składające się z konkretnych narzędzi, niejednokrotnie testowanych na żywym organiźmie podczas szkolenia.

Oferta szkoleniowa

Szkolenia dla sportu

Szkolenia dla Biznesu

Szkolenie w liczbach

8

Lat 
na scenie

650

Godzin szkoleń i warsztatów

4 500

Uczestników szkoleń

100

Procent zaangażowania

Rodzaje szkoleń

Warsztaty

Prowadzone według autorskiej kreacji modelu Kolba 30% teorii / 70% praktyki Czas trwania: od 120 minut Grupy warsztatowe od 10 do 40 osób

Power Speech

Zrównoważone połączenie motywacji i inspiracji oraz konkretnych narzędzi i wiedzy
Czas trwania: 20 – 90 minut
Ilość uczestników: bez limitu

Całodniowe Szkolenie

Przykładowy plan szkolenia:
10:00 – 11:30 Moduł 1
11:30 – 12:00 Przerwa
12:00 – 13:30 Moduł 2
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa
14:30 – 16:00 Moduł 3
16:00 – 16:30 Przerwa
16:30 – 18:00 Moduł 4
Tematyka modułów i godziny do ustalenia

Szkolenia Online

Prowadzone na platformie ZOOM (dostęp zapewniony przez trenera)
Czas trwania: do ustalenia
Ilość uczestników: do ustalenia

Jak inni oceniają moją pracę?

Tematyka szkoleń

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Pozna metodę KAIZEN i  jej kluczowe założenia
  • Dowie się jak efektywnie wdrożyć metodę KAIZEN w swoim życiu osobistym i zawodowym
  • Nauczy się budować kompleksową ścieżkę realizacji celu w oparciu o metodę KAIZEN

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Pozna najpopularniejsze metody zarządzania sobą w czasie oraz nauczy się wykorzystywać je w praktyce
  • Nauczy się efektywnych metod planowania i radzenia sobie z wyzwaniami i sytuacjami kryzysowymi
  • Otrzyma zestaw podstawowych narzędzi motywacyjnych, by wprowadzić w życie stworzone plany

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Dowie się skąd bierze się i gdzie powstaje stres
  • Pozna czynniki stresogenne i nauczy się nimi zarządzać
  • Pozna konkretne narzędzia i techniki, które pozwolą ograniczyć zarówno przewlekły stres, jak i błyskawicznie opanować naturalne reakcje stresowe 

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Zrozumie wagę relacji i pozna najważniejsze czynniki biorące udział w komunikacji
  • Nauczy się konkretnych strategii negocjacji  i dyskusji
  • Przygotuje swój elevator speech i nauczy się formułować swój autorski storytelling
  • Nauczy się konkretnych technik komunikacji asertywnej

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Zrozumie skąd bierze się pewność siebie i dlaczego czasem tak trudno ją znaleźć
  • Pozna konkretne narzędzia kreowania pewności siebie jako cechy swojego charakteru
  • Nauczy się budować natychmiastowy stan pewności siebie w ciągu kilku sekund

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Dowie się jakie są różnice pomiędzy motywacją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Zrozumie czym jest głęboka determinacja, a czym chwilowy stan gotowości do działania
  • Pozna gotowe, sprawdzone techniki do zbudowania stanu motywacji zarówno u siebie, jak i w zespole

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Pozna modele osobowości i nauczy się wykorzystywać go w oparciu o sytuacyjny model przywództwa
  • Pozna reguły komunikacji perswazyjnej i wywierania wpływu na ludzi
  • Pozna popularne modele przywództwa i zrozumie, jak można je zastosować w zarządzaniu ludźmi

Podczas tego szkolenia uczestnik:

  • Pozna elementy procesu sprzedażowego w zależności od wykorzystywanych kanałów sprzedażowych
  • Pozna i zrozumie wybrane heurystyki – modele skróconego podejmowania decyzji
  • Nauczy się komunikacji perswazyjnej oraz budowania raportu z klientem
Moje certyfikaty

Skontaktuj się ze mną 
w sprawie szkolenia​

Wypełnienie formularza nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami finansowymi. Po wypełnieniu formularza skontaktuję się z Tobą aby porozmawiać o Twoich potrzebach szkoleniowych, przedstawić ofertę oraz zdecydować o ewentualnej dalszej współpracy.

Scroll to Top